Chuck się trzyma, fani doceniają reklamodawców…

W tym tygodniu, kiedy wszystkie niemal inne seriale zanotowały spadki (a to m.in. z powodu wydarzeń sportowych) Chuck jako jedyny wykazał się stabilną widownią. W tym tygodniu oglądało go 5.325 miliona widzów, w tym 1.9 mln. w grupie 18-49 lat. Miejmy nadzieję, że NBC będzie potrafiło docenić wierność fanów Chucka.

Ci sami fani, w ramach Chuctoberfest – miesiąca poświęconego Chuckowi – zdecydowali się dać znać reklamodawcom, że ich reklamy wyświetlane w czasie emisji ich ulubionego serialu, są oglądane i na różne sposoby wyrażać wdzięczność, za sponsorowanie go. Trzeba powiedzieć, że fani Chucka mają do tego głowę. Przecież to właśnie między innymi masowe wizyty fanów (czasem pod przewodem samego Zacharego Lewi) w Subwayu uratowały go przed skasowaniem w tamtym roku. To od reklamodawców  pochodzą pieniądze, które utrzymują serial w istnieniu.

Chyba pierwszy raz w życiu, mam ochotę pooglądać reklamy. Szkoda, że w Polsce, to najprawdopodobniej nie pomoże.

Tutaj możecie znaleźć informacje o akcji: http://chuckthisblog.wordpress.com/2010/10/10/chucktoberfest/

,

Komentarze (4)

  1. Dziękujemy za odwiedzenie naszej witryny i przyczyniając się do rozprzestrzeniania się słowo o Chuck. Mamy nadzieję, że zobaczyć wiele odcinków więcej przez wiele lat więcej.

    Być może Yvonne Stahovski przekształci dla mnie jeden dzień! 😉

    -Joe @ ChuckThis!

  2. Brighty napisał:

    Thanks Joe – and feel free to write in English – because I’m guessing, you were using some kind of translator.

    And of course we like to support Chuck, even if in Poland is kind of difficult – we cannot influence ratings in any way.

  3. Yes, I was using a translator! My parents used to speak Polish at the dinner table when the children were around, but that was how they kept secrets! 😉

    Chuck has a huge number of fans throughout the world, and I’ve seen fans in Brazil, Italy, Great Britain, Poland (now) and others commenting in our blog. They all say how frustrating it is to not be able to influence the ratings.

    I hope the Chucktoberfest! campaign can help with that. Many of the companies are quite happy to receive feedback from anywhere in the world, and you can become one more voice telling them they made a smart decision by being a sponsor of Chuck.

    Many thanks for linking to us!

    – joe

Trackbacki/Pingbacki

  1. Newsday! « Chuck This - [...] also want to say how happy and surprised I was to see this in comments. We’ve gone international! It’s…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *