„Chuck” zarabia dla NBC baaardzo mało

W internecie ukazała się lista programów stacji NBC, wraz z przychodami jakie ta stacja uzyskuje za reklamy puszczane podczas ich emisji. Niestety „Chuck” znalazł się na przedostatnim miejscu, co nieco tłumaczy, dlaczego 5. sezon serialu będzie już niestety ostatnim. Pełna lista w rozwinięciu.

Odpowiednio: nazwa programu oraz cena 30 sekundowej reklamy:

  • Sunday Night Football – $512,367
  • The Voice – $206,500
  • The Office – $178,840
  • Smash – $154,000
  • The Apprentice – $145,500
  • 30 Rock – $133,000
  • Whitney – $120,604
  • Awake – $117,550
  • Parks and Recreation – $116,883
  • The Biggest Loser – $106,153
  • L&O: SVU – $104,528
  • The Firm – $104,500
  • Parenthood – $95,650
  • Community – $93,533
  • Prime Suspect – $93,092
  • Football Night in America – $92,900
  • Up All Night – $82,617
  • The Sing-Off – $81,541
  • Free Agents (cancelled) – $78,010
  • Playboy Club (cancelled) – $74,273
  • Harry’s Law – $64,017
  • Grimm – $55,358
  • Chuck – $50,441
  • Dateline – $39,610
  • Żródło: adage.com

    ,

    Komentarze (7)

    1. To oczywiste że Chuck ma tak małą oglądalność, przecież ludzie lubią głównie niskobudżetowe seriale typu „M jak miłość”,”Barwy Szczęścia” (mówię o Polsce) które przedstawiają codzienne problemy ludzi.
      W Chucku pracują dosyć dobrze opłacani aktorzy, którzy niestety w połączeniu z dosyć dobrymi efektami specjalnymi pochłaniają spore nakłady dolców.

      • edycia735 napisał:

        Fakt. Chuck rządzi!!! Powinno być nawet milion sezonów, a byłoby tego mało:”)
        Po prostu ludzie są zaślepieni…
        Zanim kapnęłam się, że na tvn7 leci taki odjazdowy serial minął jeden sezon:(
        Chuckomaniacy wzywam do walki o nasz ukochany serial:”)

    2. Funny_Chameleon napisał:

      Szkoda że żadnego z tych seriali nie można obejrzeć w Polsce ! :(

    3. piotr12297 napisał:

      Chuck to najlepszy serial jaki oglądałem nawet ,,dexter,,nie był lepszy i nawet żałuje ze to ostatni sezon. CHUCK RZĄDZI

    4. Feuforce napisał:

      Wg. mnie Chuck stracił wiele przez to, że opuszczenie choćby jednego odcinka sprawia, że wiele tracimy. Amerykanom po opuszczeniu jednego, dwóch nie chciało się uzupełnić „wiedzy” i przestali rozumieć co tam się dzieje, a co za tym idzie przestali oglądać serial. Chucka oglądają teraz tylko wierni fani.

    5. alex1004 napisał:

      Chuck powinien być tak długi jak moda na sukces xD. Ci Amerykanie sie nie znaja!

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *