Fani Chucka rozsadzają Twittera!

Wierzycie w wznowienie produkcji Chucka? Cóż, jest taka grupa ludzi, która wierzy bardzo mocno.

W tym tygodniu rozpoczęła się na Twitterze kampania, której przewodzi We Give a Chuck. Jej celem jest zwrócenie uwagi reklamodawców na to, że istnieją. Używając nazwy #NotANielsenFamily, zjednoczeni fani dają reklamodawcom znać, że często krytykowany system ocen Nielsen według nich zaniża oceny oglądalności.

W poniedziałek – i najwyraźniej przez następne kilka tygodni – grupa wyśle Twitty do reklamodawców pokazujących swoje reklamy w czasie emisji serialu w nadziei, że ci zwrócą na nich uwagę. Przykład:„@Tide Właśnie widziałem twoją reklamę w @NBC’s#Chuck. Dzięki! Wspierasz Chucka, więc ja wesprę ciebie, PS – używam samoprzylepnych płytek Stick & Go cały czas! #NotANielsenFamily”.A co najdziwniejsze, to działa. Odpowiedź z konta Diet Pepsi:„Fani #chuck są świetni! Dzięki za wsparcie!!! #notanielsenfamily.”. Analiza tego (zawsze w „bańce”) serialu, przeprowadzona przez EW dowodzi, że serial (z oglądalnością na poziomie średnio 5.9 milionów widzów) ma jedną wielką siłę: „To jedyny serial NBC, który może rozsadzić Twittera.”. I wygląda na to, że fani mają dokładnie takie zamiary. Realizując swą misję, traktują Chucka tak poważnie, jak on ich.

 

źródło – popwatch.ew.com

 

, ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *